بهترین پرینتر خانگی – چه پرینتری برای خانه بخرم

اگر قصد خرید یک پرینتر مناسب برای منزل خود را دارید و نمی دانید بهترین پرینتر خانگی موجود در بازار کدام است و یا اصلاً کدام چاپگر برای خانه ی شما مناسب می باشد . توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید . اینفوگرافی موجود در بخش بالا را ببینید و در انتها با استفاده از شماره تلفن موجود روی دکمه زیر با ما تماس بگیرید ، تا شما را راهنمایی کنیم .

دکمه تماس 02188827590

بهترین پرینتر خانگی سال 2020 کدام است؟

اگر به دقت به تصویر بالا نگریسته باشید، به سادگی متوجه خواهید شد که هر کاربر با توجه به نیازهای خود به پرینتری متفوت احتیاج خواهد داشت. در ادامه به بررسی دقیق تر انواع پرینترهای خانگی چندکاره خواهیم پرداخت و در کنار هم خواهیم دید که کدام پرینتر برای شما مناسب تر خواهد بود.

1- پرینتر سه کاره لیزری خانگی اچ پی مدل M125nw

وقتی سخن از یک دستگاه پرینتر خانگی به میان می آید، مهمترین فاکتور مورد نظر کاهش هزینه ها و رفع هرچه بیشتر نیازها است. اگر قصد یک دستگاه چاپگر چندکاره را برای منزل خود دارید و نمی دانید که کدام دستگاه برای شما مناسب است، توصیه می کنیم، حتماً این پرینتر را بررسی کنید. دستگاه مدل m125nw یک چاپگر لیزری است که می توانید از آن به عنوان یک پرینتر لیزری خانگی نیز استفاده نمایید. برخی از ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • ظرفیت و توانایی تعداد چاپ قابل قبول 2000 برگ در ماه
  • سرعت حدود 20 برگ چاپ در هر دقیقه
  • دقت چاپ حدود 600 dpi
  • توانایی چاپ روی کاغذ های مختلف تا سایز A4

پرینتر لیزری خانگی m125nw

2- دستگاه اچ پی مدل M26nw یک پرینتر چندکاره ایده آل برای خانه هایی با مصرف کم

ممکن است بخواهید تمامی امکانات موجود در دستگاه فوق را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید ولی قصد چاپ با دفعات کمتری داشته باشید. در چنین صورت می توان گفت که پرینتر m26nw گزینه مناسبی برای خرید یک پرینتر خانگی خواهد بود. برخی از ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • امکان اتصال از طریق وای فای
  • چاپ 1000 برگ در ماه
  • چاپ 20 برگ در دقیقه
  • امکان چاپ با کیفیت 600 dpi

پرینتر چندکاره M26nw نیز یک پرینتر خانگی خوب است

 

3- پرینتر چند کاره M130nw

این پرینتر نیز مانند دو مورد قبل، امکانات یک دستگاه چاپ، اسکن و کپی را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد. برخورداری از امکاناتی نظیر پرینتر مستقیم از طریق دستگاه همراه و اینترنت از دیگر توانایی های این دستگاه به شمار می رود. برخی دیگر از ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • توانایی چاپ 1500 برگ پرینتر ماهانه
  • سرعت چاپ قابل قبول 22 برگ در دقیقه
  • چاپ در ابعاد مختلف تا حداکثر A4
  • رزولوشن و دقت چاپ 600dpi

4- پرینتر تک کاره m12a یک پرینتر لیزری خانگی ساده

پرینتر m12a نسخه جایگزین پرینتر 1005 اچ پی است. این دستگاه که یکی از بهترین پرینترهای خانگی است. این دستگاه قیمت بسیار پایین تری نسبت به سه مدل قبل دارد و با این وجود توانایی های شگفت انگیزی در چاپ دارد. در واقع می توان سری پرینتر m12 را که شامل یک نسخه W یا بیسیم نیز هست، بهترین پرینترهای خانگی لیزری نسل جدید اچ پی نامید. برخی از ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر است.

پرینتر m12a یکی از بهترین پرینترهای لیزری خانگی

تعیین معیار های مناسب برای انتخاب یک چاپگر

پیش از آنکه تصمصم بگیرید ، چه پرینتری برای خانه شما مناسب است ، باید بدانید که دقیقاً به چیزی نیاز دارید و چه چیزهایی برای شما چندان واجب نیستند .

آیا به چاپ رنگی احتیاج دارید ؟

اولین پرسشی که باید به آن پاسخ دهید ، آن است که، “آیا به چاپ رنگی احتیاج دارید ؟ ” پاسخ دادن ، به این پرسش ، گزینه های احتمالی موجود را تا حد زیادی کم می کند .

در خانه ی خود تا چه اندازه پرینت خواهید گرفت ؟

پرسش بعدی آن است که ، به طور متوسط در هر هفته چند برگ پرینت می گیرید و تا چه اندازه از چاپگر استفاده می کنید . پاسخ دادن به این سوال نیز می تواند تا حد بسیاری شما را در راه خرید یک پرینتر خانگی به سمت هدفی مشخص سوق دهد .

برای چه مقاصدی از پرینترتان استفاده خواهید کرد؟

ممکن است هدف شما از چاپ در خانه خود ، ثبت برخی یادگاری ها ، یا انجام کارها در مواقع خیلی ضروری باشد . این در حالی است که ممکن است فردی دیگر ، در خانه ی خود ، یک آتلیه ی کوچک داشته باشد ، که از دوستان و آشنایان عکس انداخته و می خواهد خود، این عکس ها را در خانه پرینت بگیرد .

بررسی گزینه های موجود

پرینتر لیزری اچ پی M605dn

پرینتر های لیزری سنگین تر

به ندرت پیش می آید شخصی به تعداد بالایی پرینت در خانه خود احتیاج دارد ، از این رو ، پرینترهای سنگین ، گزینه ی خوبی برای مصارف خانگی نیستند . با این وجود ممکن است، اشخاصی وجود داشته باشند، که در خانه ی خود، یک کسب و کار کوچک راه انداخته باشند . در این صورت و نیاز به انجام تعدا زیادی چاپ ، این گزینه ، نیز می تواند بررسی شود .

لازم به ذکر است ، این پرینتر ها قیمت بالایی داشته و فقط در صورتی باید، به خرید یکی از آن ها فکر کنید ، به معنای واقعی تعداد زیادی پرینت در منزل خود می گیرید .

پرینتر چندکاره لیزری hp Pro MFP M26nw

پرینترهای چند کاره

اگر از آن دسته اشخاص هستید که در خانه ی خود ، گاهاً احتیاج به چاپ متون ، یا کپی گرفتن در تعداد کم دارید . این دسته از محصولات ، یعنی دستگاه های چندکاره لیزری می تواند برای شما مناسب باشد . خرید این دستگاه ها برای اشخاصی که چند بچه محصل در خانه دارند، مفید واقع خواهد شد .

این پرینترها ، از آن جهت که می توان از آن ها برای اسکن کردن ، کپی گرفتن و چاپ استفاده کرد و چند نیاز را با هم بر طرف می کنند . گزینه ی خوبی برا استفاده در خانه خواهند بود .

پرینتر لیزری مشکی چند کاره hp m26a یکی از این دستگاه ها است .

پرینتر چاپ عکس خانگی

پرینتر چاپ عکس خانگی برای آن دسته از اشخاص که قصد دارند ، به صورت حرفه ای، در خانه ی خود، عکس چاپ کنند مناسب است . در غیر این صورت و شرایطی که نیازی به چاپ عکس وجود نداشته باشد و هدف تنها چاپ تصاویر رنگی مانند چارت ها باشد ، می توان از یک پرینتر جوهر افشان معمولی در خانه استفاده کرد .

از ویژگی های مورد بحث در هنگام خرید، یک پرینتر چاپ عکس می توان در مورد سایز کوچک و مناسب برای مصارف خانگی ، دقت چاپ، ظرفیت کارتریج ها ، وجود یا عدم وجود اسکنر، قیمت دستگاه و مواد مصرفی باشد .

کارتریج جوهری مشکی اچ پی 21

هزینه های نگهداری پرینتر خانگی

همانطور که می دانید، پرینترها، از وسیله ای به نام کارتریج ، جهت، چاپ بر روی کاغذ استفاده می کنند . چنانچه جوهر کارتریج های جوهر افشان، به اتمام برسد، باید کارتریج نو برای پرینتر خود تهیه کنید . این در حالی است که، کارتریج لیزری امکان شارژ مجدد را دارد.

از آنجا که هزینه ی اصلی در استفاده از پرینتر به میزان نیاز به تعویض و یا شارژ کارتریج باز می گردد، هنگام انتخاب بهترین پرینتر خانگی برای خانه ی خود ، باید به این گزینه توجه کنید.

نتیجه گیری نهایی

چنانچه ، قصد خرید پرینتری را برای خانه ی خود دارید، بهتر است ابتدا تمامی موارد ذکر شده را سبک سنگین کرده .  و نیاز های خود را بسنجید .

تصویر کارتریج اچ پی 410A مشکی

چنانچه قصد چاپ رنگی دارید ، بهتر است یک پرینتر جوهر افشان را برای خانه خود انتخاب کنید و اگر عکس هم چاپ می کنید اینر چاپگر باید یک پرینتر چاپ عکس خانگی باشد . این در حالی است که اگر فقط چاپ سیاه و سفید لازم دارید، باید یک پرینتر لیزری تک رنگ سبک یا متوسط تهیه کنید.راهنمای انتخاب بهترین پرینتر خانگی

مطلبی که در مورد بهترین پرینترهای خانگی مطالعه کردید، در خبرنامه فروشگاه اینترنتی اداریم تهیه شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می باشد . لازم به ذکر است اگر به فکر خرید اسکنر نیز می باشید، می توانید متن راهنمای خرید اسکنر را نیز مطالعه کنید.