شارژ کارتریج در محل

یکی از اقداماتی که در راستای خدمات پس از فروش توسط اداریم انجام میپذیرد ، شارژ کارتریج لیزری در محل است. در این صفحه توضیحاتی در مورد خدمات و قیمت آن ها برای شما فراهم کرده ایم . 

شارژ کارتریج لیزری 

یکی از مزیت های کارتریج و پرینتر های لیزری نسبت به کارتریج های جوهری آن است که به دلیل استفاده از تونر در این کارتریج ها ، امکان شارژ و استفاده مجدد از آن ها وجود دارد. یکی از خدماتی که توسط تیم خدمات و تعمیرات اداریم به مشتریان عزیز ارائه می شود ، شارژ کارتریج در محل است . که جهت اطلاع از شرایط آن در صورت تمایل می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

09125332606   02188490091   02188827590

شارژ کارتریج لیزری مشکی 30 هزار تومان

قیمت شارژ کارتریج

قیمت شارژ کارتریج تا حد زیادی به مدل کارتریج و برند تولید کننده ی آن مرتبط است که در هنگام مشاوره تلفنی می توانید از آن مطلع شوید با این حال لازم به ذکر است که شارژ کارتریج های لیزری مشکی قیمتی حدودی و تقریباً معادل 30 هزار تومان دارد.

شارژ کارتریج اچ پی

کارتریج های لیزری اچ پی یکی از پر مصرف ترین کارتریج ها در میان مصرف کنندگان در ایران است . علت این امر کاملاً واضح است ، پرینتر های این برند نسبت به محصولات سایر شرکت ها به مراتب با کیفیت تر بوده و از نظر قیمت نیز به صرفه بوده و ارزش خرید بالایی دارد . از این رو بیشترین درخواست در زمینه شارژ کارتریج از تیم ما برای شارژ کارتریج های لیزری اچ پی است.

لازم است یاد آوری کنیم ، تکنولوژی ها مخلتفی در  تولید کارتریج های لیزری اچ پی استفاده شده است و برای شارژ صحیح کارتریج باید از تونری متناسب با مدل کارتریجتان استفاده شود . برای مثال تونر های جت اینتلیجنس جهت شارژ کارتریج jetintelligence استفاده می شود .

قیمت شارژ کارتریج اچ پی بسته به نوع رنگ و مدل و تکنولوژی آن متفاوت است ولی قیمت شارژ کارتریج لیزری مشکی همان چیزی است که پیشتر گفتیم .

شارژ کارتریج کنون

کارتریج های کنون نیز یکی دیگر از محصولاتی هستند که ما شارژ می کنیم . برای اطلاع از قیمت دقیق شارژ این محصولات نیز می توانید با ما تماس بگیرید یا از طرق فرم موجود در صفحه خدمات درخواست تماس خود را ثبت کنید تا ما با شما تماس بگیریم . فراموش نکنید که برای شارژ کارتریج کنون حتماض باید از تونرهای تولید شده جهت مصرف در کارتریج لیزری کنون استفاده شود .

شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج شامسونگ

پرینترهای سامسونگ نیز در میان مصرف کننده های ایرانی از طرفداران زیادی برخودار هستند .اکثر پرینترهای این برند از کارتریج های دو تکه استفاده می کنند ف کارتریج هایی که از دو بخش یونیت درام و مخزن تونر تشکیل شده اند . با این حال این برند نیز مدل هایی دارد که بتوان آن ها را با تونر شارژ کرد . اگر از این کارتریج ها استفاده می کنید نیز می توانید ، شارژ کارتریج خود را به ما بسپارید.

اجزای کارتریج تونر

هر کارتریج لیزری از بخش های زیادی تشکیل شده است که این بخش ها بسته به برند تولید کننده و مدل پرینتر می تواند با کارتریج دیگر متفاوت با شد . با این حال کارتریج پرینترهای لیزری ساختاری تقریباً مشابه یکدیگر دارند .

درام

درام لوله ای تو خالی و فلزی است که با لایه ای از مواد شیمیایی حساس به نور پوشیده شده است . این مواد شیمیایی در مواجهه با اشعه لیزری باردار شده و پودر تونر را به خود جذب کرده و روی کاغذ انتقال می دهد.

حال اگر به مرور زمان و بر اثر شارژ های قبلی و استفاده از درام این لایه ی شیمیایی از بین رفته یا نازکتر از حد استاندارد شده باشد اثر خود را از دست داده و لازم است در هنگام شارژ کارتریج درام را تعویض نماییم . ضمناً ممکن است به دلیل ضربه خوردن یا ورود اجسامی نزیر سوزن منگنه درام آسیب دیده و لازم است هنگام شارژ تونر در محل آن را تعویض نماییم.

دیگر قطعات کارتریج

از دیگر قطعات کارتریج می توان به فوم رول ، مگنت ، بلید و چرخ دنده ها اشاره کرد که ممکن است هرکدام از آن ها در صورت فرسودگی در هنگام شارژ کارتریج در محل نیاز به تعویض داشته باشند.

تاثیر تونر در شارژ کارتریج در محل

تونرها ذرات پودری و پلیمری هستند که در عمل چاپ لیزری جایگزین جوهر گشته اند . این پودر در سایز های مختلف و با تکنولوژی های مختلف تولید شده و هر پودری جهت استفاده در کارتریج مخصوص به خود استفاده می شود و تاثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد . از این رو بهتر است شارژ کارتریج در محل را به افراد متخصص بسپارید.

تونر پودریست که در کارتریج وجود دارد و در هنگام شارژ کارتریج نیز استفاده می شود

آیا شارژ کارتریج برای سلامتی مضر است

هم بله هم خیر . تونر ها موادی پلیمری هستند که در صورت ورود به بدن می توانند مشکل ساز شوند از این رو ، برای شارژ کردن کارتریج ها باید به نکاتی حاص و حساس توجه کرد . پس بهتر است این امر را به متخصصین آن بسپارید ، با این خال اگر میخواهید تونر کارتریج هایتان را خودتان شارز کنید ، می توانید پودر و قطعات و چیست ها را با بهترین قیمت و امکان ارائه پیشنهاد قیمت از اداریم بخرید.

چه کاتریج هایی را می توان شارژ کرد 

تقریباً تمامی کارتریج های لیزری موجود در بازار را می توان شارژ کرد با این حال همیشه استثناء هایی نیز وجود دارند . برای مثال شارژ کارتریج هایی که از دو بخش یونیت درام و مخزن تونر ساخته شده اند ، نه صرفه ی اقتصادی دارد و نه ممکن است . کارتریج های لیزری رنگی و مشکی اچ پی ، کارتریج های کنون ، کارتریج های برادر . اکثر کارتریج های دیگر را به شادگی می توان شارژ کرد .

آیا شارژ کارتریج جوهر افشان نیز ممکن است؟

کارتریج های جوهر افشان طوری طراحی شده اند که دسترسی به محل قرار گیری جوهر در آن ها وجود ندارد و برای رساندن جوهر به مخزن و شارژشان باید حفره ای روی آن ها ایجاد کرد. این امر علاوه بر بی کیفیت شدن چاپ موجب ایجاد کثیفی و احتمال ریختن جوهر درون دستگاه و محیط می شود . ضمناً برخی اوقات هد کارتریج های جوهری پس از مدتی سوخته و عملاً حتی با شارز هم امکان استفاده مجدد از آن ها وجود ندارد.

شارژ کارتریج در محل را در چه مناطقی ارائه می دهیم؟

شارژ کارتریج توسط تیم تعمیرکاران ماشین های اداری مجموعه اداریم، شامل موارد زیر است:

شارژ انواع کارتریج در غرب تهران

خدمات شارژ کارتریج غرب تهران در محله های مختلف این مناطق یعنی:

  • در سعادت آباد
  • شهرک غرب
  • در پونک
  • صادقیه
  • طرشت
  • اکباتان
  • جنت آباد

و سایر محله های محدوده غرب تهران به انجام می رسد.

شارژ انواع کارتریج در شمال تهران

خدمات شارژ کارتریج شمال تهران در محله های مختلف این مناطق یعنی:

  • فرمانیه 
  • کامرانیه
  • قیطریه
  • تجریش
  • شریعتی
  • الهیه
  • قلهک

و سایر محله های محدوده شمال تهران به انجام می رسد.

شارژ انواع کارتریج در جنوب تهران

خدمات شارژ کارتریج جنوب تهران در محله های مختلف این مناطق انجام می شود ما یک تیم مستقر به منظور شارژ کارتریج در شهرری داریم که می توانند سایر نقاط جنوب تهران را نیز پوشش دهند.

چنانچه می خواهید از خدمات شارژ کارتریج استفاده کنید، کافی است با شماره های موجود در بخش تماس با ما ارتباط تلفن برقرار کرده و یا فرم ثبت سفارش را پر کرده و برای ما ارسال نمایید.